Kambodża news

MyEvents International planuje wejść na kambodżański rynek

Po umocnieniu swojej pozycji w Indiach i na Bliskim Wschodzie, malezyjska firma eventowa, MyEvents International,  planuje podbić kambodżański rynek.

MyEvents Int.

Źródło: facebook.com

– Kambodża to szybko rozwijający się rynek, w którym widzimy dużo potencjału dla działalności eventowej – podkreśla dyrektor generalny grupy MyEvents Interantional, Shahul Hameed Dawood, dodając jednocześnie, że odpowiednie badania poprzedzające wejście firmy na rynek zostały przeprowadzone już rok temu.

– Wyniki badań były pozytywne. Firma postanowiła wejść na prężnie rozwijający się i posiadający ogromny potencjał rynek kambodżański – potwierdza Dawood.

Pierwszym poważniejszym wydarzeniem zaplanowanym w Kambodży będzie Malaysian Retail Franchise Expo.

– Cokolwiek robimy, chcemy żeby miało to związek z Malezją. Naszym założeniem jest organizacja 60 proc. imprez związanych z Malezją oraz 40 proc. z zagranicą – podaje Shahul Hameed Dawood.

Do głównych wyzwań firmy wchodzącej na nowy rynek dyrektor generalny MyEvents International zalicza nawiązanie odpowiednich kontaktów biznesowych oraz zdobycie zaufania ludzi. Czas pokaże, czy firmie z Malezji uda się zaskarbić sympatię mieszkańców Kambodży.

Na podstawie: bernama.com
Opracowanie: Katarzyna Papuga

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
MyEvents International planuje wejść na kambodżański rynek Reviewed by on 17 czerwca 2014 .

Po umocnieniu swojej pozycji w Indiach i na Bliskim Wschodzie, malezyjska firma eventowa, MyEvents International,  planuje podbić kambodżański rynek. – Kambodża to szybko rozwijający się rynek, w którym widzimy dużo potencjału dla działalności eventowej – podkreśla dyrektor generalny grupy MyEvents Interantional, Shahul Hameed Dawood, dodając jednocześnie, że odpowiednie badania poprzedzające wejście firmy na rynek zostały

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź