Japonia news,News

Klienci przerzucają się na nieznane gadżety z zagranicy

W związku z niepewną sytuacją na rynku pracy, wybredni do tej pory Japończycy podzielili się na dwie grupy nabywców. Pierwsza z nich wciąż hołduje zasadzie kupowania wyłącznie japońskich produktów, co do których jakości i wyższości są przekonani oraz są gotowi zapłacić zdecydowanie więcej za najprostsze urządzenie elektroniczne. Z kolei druga grupa stwierdziła najwyraźniej, że skończył się czas wybrzydzania i patriotycznych zakupów, w związku z czym przy wyborze elektroniki kieruje się przede wszystkim ceną, a nie marką. Zdaniem analityków, dzięki zmianie japońskiego podejścia do zakupów i postrzegania roli marki, na rynku mają szanse przebić się nieznane szerzej firmy z Chin, Tajwanu, Korei czy też produkty amerykańskie. Jednakże według obserwacji ekspertów, na tanie towary zdecydują się tylko ci, którym zależy na podstawowych wygodach. Ci, którzy szukają luksusu (50 – cio calowych telewizorów, lodówek zabijających bakterie czy klimatyzatorów, które nawilżają skórę) pozostają przy wysokiej jakości (i równie drogich) towarach rodzimych producentów.

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Klienci przerzucają się na nieznane gadżety z zagranicy Reviewed by on 27 marca 2009 .

W związku z niepewną sytuacją na rynku pracy, wybredni do tej pory Japończycy podzielili się na dwie grupy nabywców. Pierwsza z nich wciąż hołduje zasadzie kupowania wyłącznie japońskich produktów, co do których jakości i wyższości są przekonani oraz są gotowi zapłacić zdecydowanie więcej za najprostsze urządzenie elektroniczne. Z kolei druga grupa stwierdziła najwyraźniej, że skończył

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź