Japonia news,News

Hondy sposób na kryzys

W związku ze znacznym spadkiem popytu na samochody Hondy na amerykańskim i europejskim rynku, japoński producent postanowił skupić się na jednośladach. W przeciwieństwo do swoich dwóch wielkich konkurentów, Toyoty i Nissana, zamknie ten rok fiskalny zyskiem rzędu 80 miliardów jenów. Nie jest to może porażająca kwota, ale na tle strat pozostałych firm liczonych w setkach miliardów jenów, jest z czego się cieszyć.
Głównym rynkiem zbytu dla motocykli Hondy są kraje Azji Południowo – Wschodniej. Ze względu na kiepską infrastrukturę (brak dróg lub ich zły stan), jednoślad jest tam dużo praktyczniejszym zakupem niż samochód. Dodatkowo, marka Hondy cieszy się sporą estymą i klienci są gotowi zapłacić za nią więcej niż za produkty konkurencji.
W samej Tajlandii rynek motocykli zwiększył się w zeszłym roku o 6,5%, a Honda ma w nim 68% udziałów.

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Hondy sposób na kryzys Reviewed by on 5 marca 2009 .

W związku ze znacznym spadkiem popytu na samochody Hondy na amerykańskim i europejskim rynku, japoński producent postanowił skupić się na jednośladach. W przeciwieństwo do swoich dwóch wielkich konkurentów, Toyoty i Nissana, zamknie ten rok fiskalny zyskiem rzędu 80 miliardów jenów. Nie jest to może porażająca kwota, ale na tle strat pozostałych firm liczonych w setkach

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź