Tajwan news

Zaufanie konsumentów spada

Poziom zaufania konsumentów na Tajwanie spadł w styczniu o 0,18 punktu, osiągając wartość 48,95. Jego poziom jest teraz najniższy od czasu pierwszej ankiety przeprowadzonej w 2001 roku .
Badania opinii publicznej wskazują, że 3 spośród sześciu wyznaczników, odzwierciedlających oczekiwania konsumentów na najbliższe sześć miesięcy, wzrosło w porównaniu do poprzedniego miesiąca, a kategoria „możliwości pracy” w dalszym ciągu spada.
Największy spadek w styczniu zanotowano właśnie przy tej ostatniej kategorii, która straciła 6.95 punktu i obecnie wynosi 39.9, następny w kolejności jest pogląd na kupowanie dóbr w pierwszej połowie roku, który stracił 1.5 punktu (obecny poziom to 48.2).
Według systemu klasyfikacji i oceny ankiety, wynik 0-100 dla poszczególnych kategorii określany jest jako „pesymistyczny”, a wynik 100- 200 „optymistyczny”.
Kategoria „poziom cen” zanotowała w styczniu największy wzrost (o 5.65 punktu, w sumie 35.05), następnie „warunki ekonomiczne rodziny”- wzrost o 2.6 pt do 46.3- i „warunki ekonomiczne rodziny w ciągu najbliższych sześciu miesięcy”- plus 1.4 pt do wartości końcowej 43.95.
Ankietę przeprowadzono telefonicznie wśród losowo wybranych dorosłych powyżej dwudziestego roku życia w dniach 19- 22 stycznia.

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Zaufanie konsumentów spada Reviewed by on 2 lutego 2009 .

Poziom zaufania konsumentów na Tajwanie spadł w styczniu o 0,18 punktu, osiągając wartość 48,95. Jego poziom jest teraz najniższy od czasu pierwszej ankiety przeprowadzonej w 2001 roku . Badania opinii publicznej wskazują, że 3 spośród sześciu wyznaczników, odzwierciedlających oczekiwania konsumentów na najbliższe sześć miesięcy, wzrosło w porównaniu do poprzedniego miesiąca, a kategoria „możliwości pracy” w

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Pozostaw odpowiedź