Indie news,News

Wysoka kara dla Air India

Amerykański Departament Transportu nałożył karę opiewającą na 80 tysięcy dolarów (ok. 250 tysięcy złotych) na indyjskiego państwowego przewoźnika Air India za niespełniający amerykańskich standardów poziom obsługi klienta oraz ukrywanie kosztów w sytuacji zakupu biletów za pośrednictwem swojego serwisu internetowego.

Jest to pierwsze naruszenie nowych przepisów obsługi klienta wprowadzonych przez Departament, w sierpniu ubiegłego roku. „Nowe zasady odnoszące się do obsługi klienta pozwalają zapewnić klientom pełną informację dotyczącą opłat i ewentualnych opóźnień”, powiedział przedstawiciel Departamentu Transportu Ray LaHood.

Począwszy od sierpnia 2011 roku obcy przewoźnicy latający do USA i posiadający maszyny z co najmniej 30 miejscami dla pasażerów zostali zobowiązani do wprowadzenia nowego systemu informowania klientów o opóźnieniach lotów za pośrednictwem swoich serwisów internetowych oraz dokładnego informowania o całkowitej ceny podróży, wliczając w to wszystkie opłaty dodatkowe.
Amerykańscy przewoźnicy musieli dostosować się do tych przepisów, poczynając od kwietnia 2010 roku .

Źródło: The Hindu

Opracowanie: Konrad Leszczyński

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Wysoka kara dla Air India Reviewed by on 4 maja 2012 .

Amerykański Departament Transportu nałożył karę opiewającą na 80 tysięcy dolarów (ok. 250 tysięcy złotych) na indyjskiego państwowego przewoźnika Air India za niespełniający amerykańskich standardów poziom obsługi klienta oraz ukrywanie kosztów w sytuacji zakupu biletów za pośrednictwem swojego serwisu internetowego. Jest to pierwsze naruszenie nowych przepisów obsługi klienta wprowadzonych przez Departament, w sierpniu ubiegłego roku. „Nowe

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź