Japonia news,News

Wojna cenowa w supermarketach

Aeon, gigant na rynku supermarketów, ogłosił w środę, że obetnie ceny 5.100 produktów w 2.000 swoich sklepów na terenie całego kraju. Ma to bezpośredni związek z toczącą się wojną cenową, która jest skutkiem recesji gospodarczej. Podobne komunikaty wydały inne sieci supermarketów – Ito – Yokado i Seiyu. Poza tym, Aeon zamierza obniżyć ceny 1.700 towarów z linii Topvalu, swojej prywatnej marki oraz kolejnych 3.400 produktów od piątku.
W ciągu ostatnich kilku miesięcy sieć już kilkukrotnie obniżała ceny, ale prezes Motoya Okada mówił dziennikarzom, że jego firma planuje kolejne takie posunięcia, jeśli będzie to konieczne.

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Wojna cenowa w supermarketach Reviewed by on 19 marca 2009 .

Aeon, gigant na rynku supermarketów, ogłosił w środę, że obetnie ceny 5.100 produktów w 2.000 swoich sklepów na terenie całego kraju. Ma to bezpośredni związek z toczącą się wojną cenową, która jest skutkiem recesji gospodarczej. Podobne komunikaty wydały inne sieci supermarketów – Ito – Yokado i Seiyu. Poza tym, Aeon zamierza obniżyć ceny 1.700 towarów

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Pozostaw odpowiedź