Japonia news,News

Telewizory Sony na trzecim miejscu

Sony zostało pobite przez firmę Vizio na amerykańskim rynku płaskich telewizorów w czwartym kwartale. Prawdopodobnie stało się tak, ponieważ w związku z globalnym kryzysem, dla konsumentów najważniejszym kryterium stała się cena.
Mające siedzibę w Kaliforni Vizio w ostatnim kwartale 2008 roku miało 14,3% udział w sprzedaży płaskich telewizorów w USA. Produkujący ciekłokrystaliczny model Bravia Sony uplasował się na trzecim miejscu, z 13,5 – procentowym wynikiem.
Zdaniem analityka z ISuppli, Riddhiego Patela, jest to wyraźny znak, że w trudniejszych ekonomicznie czasach konsumenci zwracają mniejszą uwagę na markę. O wiele ważniejsze z ich punktu widzenia są jakość obrazu i cena, a nie posiadanie modelu z wieloma dodatkowymi funkcjami.

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Telewizory Sony na trzecim miejscu Reviewed by on 21 lutego 2009 .

Sony zostało pobite przez firmę Vizio na amerykańskim rynku płaskich telewizorów w czwartym kwartale. Prawdopodobnie stało się tak, ponieważ w związku z globalnym kryzysem, dla konsumentów najważniejszym kryterium stała się cena. Mające siedzibę w Kaliforni Vizio w ostatnim kwartale 2008 roku miało 14,3% udział w sprzedaży płaskich telewizorów w USA. Produkujący ciekłokrystaliczny model Bravia Sony

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź