News,Singapur news

Świat dowiedział się gdzie leży Singapur

źródło: flickr.com

Singapur wydał dwadzieścia milionów dolarów na organizację szczytu Trump-Kim, co wywołało oburzenie niektórych obywateli. Eksperci ds. marketingu twierdzą jednak, że zwrot wygenerowany przez to wydarzenie może być wart ponad dziesięć razy tyle.

Kilka miesięcy temu magazyn lifestylowy Time Out zaliczył Singapur do najmniej ekscytujących miast na świecie. Kiedy w mediach społecznościowych pojawił się obraz przywódcy Korei Północnej Kim Dzong Una, spacerującego nocą przed spotkaniem z prezydentem Donaldem Trumpem, obywatele USA zaczęli pytać — gdzie jest Singapur?

W poniedziałek (11.06) Singapur był najczęściej wyszukiwanym hasłem w wyszukiwarce Google w Stanach Zjednoczonych z ponad dwoma milionami odsłon. Inne popularne hasła wyszukiwane w przeddzień spotkania to m.in. „gdzie jest Singapur” czy „czas w Singapurze”.

Udział turystyki w PKB Singapuru wynosi około czterech procent. W ubiegłym roku liczba odwiedzających osiągnęła rekordowy poziom ponad siedemnastu milionów. Wybór Singapuru na gospodarza spotkania Trump-Kim wzmocnił jego wizerunek dobrze zorganizowanego i bezpiecznego miejsca. Andrew Darling, dyrektor generalny i założyciel agencji komunikacyjnej West Pier Ventures, powiedział, że wygenerowanie tego rodzaju reklamy, jaką zyskał Singapur z powodu szczytu, kosztowałoby ponad dwieście milionów dolarów.

– Szczyt Trump-Kim był zapewne najważniejszym wydarzeniem, które zwróciło uwagę na Singapur większości ludzi na całym świecie – powiedział Jason Tan z agencji reklamowej Zenith Singapore.

Internetowy przedstawiciel biura podróży Expedia przedstawił dane wskazujące na to, że dwa dni przed szczytem liczba wyszukiwań Singapuru wśród klientów z całego świata wzrosła o połowę w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku. Za to liczba wyszukiwań przez klientów ze Stanów Zjednoczonych wzrosła ponad dwukrotnie.

 

Opracowanie: Justyna Sikorska

Na podstawie: straitstimes.com

Udostępnij:
  • 10
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    10
    Udostępnienia
Świat dowiedział się gdzie leży Singapur Reviewed by on 16 czerwca 2018 .

Singapur wydał dwadzieścia milionów dolarów na organizację szczytu Trump-Kim, co wywołało oburzenie niektórych obywateli. Eksperci ds. marketingu twierdzą jednak, że zwrot wygenerowany przez to wydarzenie może być wart ponad dziesięć razy tyle. Kilka miesięcy temu magazyn lifestylowy Time Out zaliczył Singapur do najmniej ekscytujących miast na świecie. Kiedy w mediach społecznościowych pojawił się obraz przywódcy

Udostępnij:
  • 10
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    10
    Udostępnienia

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź