Japonia news,News

Sony rozszerza ofertę

Po odnotowaniu pierwszych strat od półwiecza, firma Sony ogłosiła we wtorek, że rozpocznie w przyszłym miesiącu sprzedaż swojego najnowszego produktu. Do sklepów ma trafić „netbook”, co ma pozwolić przedsiębiorstwu na skorzystanie z rosnącego popytu na mniejsze komputery. Najnowszy produkt Sony będzie sprzedawany w Japonii za około 60.000 jenów, a w 54 innych krajach będzie występował jako marka Vaio. Sony bacznie śledzi poczynania konkurencji, w tym tajwańskiego pioniera małych komputerów przenośnych, Asustek Computer, oraz Toshibę, która oferuje tani komputer z małym ekranem i zmniejszoną mocą obliczeniową. Zdaniem ekspertów, ten segment rynku komputerowego ma rosnąć najszybciej w tym roku.

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Sony rozszerza ofertę Reviewed by on 8 lipca 2009 .

Po odnotowaniu pierwszych strat od półwiecza, firma Sony ogłosiła we wtorek, że rozpocznie w przyszłym miesiącu sprzedaż swojego najnowszego produktu. Do sklepów ma trafić „netbook”, co ma pozwolić przedsiębiorstwu na skorzystanie z rosnącego popytu na mniejsze komputery. Najnowszy produkt Sony będzie sprzedawany w Japonii za około 60.000 jenów, a w 54 innych krajach będzie występował

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź