Singapur news

Singapur: polepszenie obsługi pasażerów na lotnisku Changi

changiWładze lotniska Changi w Singapurze rozpoczęły proces polepszania jakości świadczonych usług dotyczących obsługi pasażerów. Pierwszym sposobem poprawy obsługi jest zatrudnienie funkcjonariuszy (Changi Experience Agents), którzy pomagają podróżnym w każdej sprawie. Około 90 osób zostało zatrudnionych do pełnienia tej funkcji od marca. Funkcjonariusze rozmieszczeni są po całym terenie lotniska i posługują się językami obcymi takimi jak: hindi, japoński, francuski i tagalog. Foo Sek Min, wiceprezes Changi Airport Group, powiedział że pomocnicy będą przede wszystkim znajdować się w miejscach mogących generować wysoki poziom stresu wśród podróżujących. Drugim pomysłem na polepszenie obsługi pasażerów jest stworzenie centrum informacyjnego czynnego 24 h na dobę.

Hanna Kułakowska

Źródło: http://www.channelnewsasia.com/stories/singaporelocalnews/view/1146649/1/.html

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Singapur: polepszenie obsługi pasażerów na lotnisku Changi Reviewed by on 12 sierpnia 2011 .

Władze lotniska Changi w Singapurze rozpoczęły proces polepszania jakości świadczonych usług dotyczących obsługi pasażerów. Pierwszym sposobem poprawy obsługi jest zatrudnienie funkcjonariuszy (Changi Experience Agents), którzy pomagają podróżnym w każdej sprawie. Około 90 osób zostało zatrudnionych do pełnienia tej funkcji od marca. Funkcjonariusze rozmieszczeni są po całym terenie lotniska i posługują się językami obcymi takimi jak:

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź