News,Singapur news

SINGAPUR: 10. pasażerów linii Tiger Airways zgłasza zaginięcie części bagaży

bagaz

SINGAPUR :  W przeciągu ostatnich 6. miesięcy, dziesięciu pasażerów korzystających z określonego przelotu liniami Tiger Airways złożyło wniosek o zwrot zaginionej części bagażu. Brak tych przedmiotów został przez nich odkryty po przybyciu do punktu końcowego podróży.

Jeden z pasażerów, Steven Liang po dotarciu na miejsce i odbiorze bagażu stwierdził brak zamka zabezpieczającego. Kiedy otworzył walizkę zobaczył swoje rzeczy pozostawione
w nieładzie. Po bliższej analizie zawartości walizki okazało się, że brakuje w niej nowego iPhone’a, który został zakupiony w Honkongu. Wydarzenie miało miejsce podczas lotu TR2952 do Shenzhen (Chiny).

W czasie wypełniania wniosku o zwrot zagubionego bagażu, p. Liang zorientował się, że 10 innych osób zgłosiło ten sam problem związany z przelotem na tej samej trasie. Najwyższa suma zagubionych rzeczy sięgała 2.000 dolarów singapurskich.

Tiger Airways na pytanie o wnioski stwierdza, że otrzymało skargi, ale nie jest
w żaden sposób odpowiedzialne za zagubienie elementów bagaży.

Źródło: www.channelnewsasia.com

Opracowanie: Martyna Magnowska

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
SINGAPUR: 10. pasażerów linii Tiger Airways zgłasza zaginięcie części bagaży Reviewed by on 10 lipca 2010 .

SINGAPUR :  W przeciągu ostatnich 6. miesięcy, dziesięciu pasażerów korzystających z określonego przelotu liniami Tiger Airways złożyło wniosek o zwrot zaginionej części bagażu. Brak tych przedmiotów został przez nich odkryty po przybyciu do punktu końcowego podróży. Jeden z pasażerów, Steven Liang po dotarciu na miejsce i odbiorze bagażu stwierdził brak zamka zabezpieczającego. Kiedy otworzył walizkę

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź