Indie news

Premier Indii: Wiarygodność kartą przetargową mediów

Manmohan_Singh_295x200Wiarygodność jest wartością w mediach, a plotkarska nagonka nie może zastąpić prawdziwego dziennikarstwa śledczego – powiedział w sobotę (24.08) premier Indii Manmohan Singh.

Przemawiając podczas otwarcia Narodowego Centrum Mediów (National Media Centre) w Delhi, premier podkreślił, że gwałtowny wzrost w sektorze mediów rozpoczął się w latach 90. XX wieku. Zdaniem Singha media były jednym z głównych beneficjentów fali reform gospodarczych wprowadzanych w kraju podczas ostatniej dekady ubiegłego wieku. Dodatkowo wpływ na rozwój tego sektora miało pojawienie się nowych technologii, internetu, mediów społecznościowych. Tego rodzaju udoskonalenia były nie do pomyślenia jeszcze dwie dekady temu.

Premier wyraził również nadzieję, że medialna nagonka nie zastąpi prawdziwego dziennikarstwa śledczego. W obecnych czasach to wiarygodność jest kartą przetargową mediów. Dodał również, iż dociekliwość nie powinna prowadzić do oszczerstwa.

Narodowe Centrum Mediów będzie służyć jako centrum komunikacji rządu. Prawdopodobnie będzie również doraźnie pomagać Biurze Informacji Prasowych. Posiada nowoczesną infrastrukturę, sale do konferencji prasowych oraz stacje robocze dla dziennikarzy.

Na podstawie: timesofindia.indiatimes.com
Opracowanie: Ewa Góralczyk

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Premier Indii: Wiarygodność kartą przetargową mediów Reviewed by on 24 sierpnia 2013 .

Wiarygodność jest wartością w mediach, a plotkarska nagonka nie może zastąpić prawdziwego dziennikarstwa śledczego – powiedział w sobotę (24.08) premier Indii Manmohan Singh. Przemawiając podczas otwarcia Narodowego Centrum Mediów (National Media Centre) w Delhi, premier podkreślił, że gwałtowny wzrost w sektorze mediów rozpoczął się w latach 90. XX wieku. Zdaniem Singha media były jednym z

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź