Inne-news,Wydarzenia i zapowiedzi

Szanowni,

Gdy zaczynaliśmy, nie sądziliśmy, że nam się to uda. Było to jak wspinaczka górska. Pierwszy tysiąc przyjaciół zdobyliśmy śmiałym atakiem w bardzo krótkim czasie. W zasadzie zajęło nam to niespełna miesiąc. To było jednak tempo, którego nie mogliśmy utrzymać. Zaczęła się mozolna wspinaczka. Każdych stu kolejnych przyjaciół celebrowaliśmy kolejnymi notkami na stronie. W naszej wędrówce założyliśmy sobie, że w tym roku dojdziemy do 3000 i udało nam się to. To co teraz czujemy, to coś, co można porównać do wielkiego zmęczenia i jeszcze większej satysfakcji kogoś, kto obserwuje z wysokiego szczytu piękne doliny i krajobrazy.

Być może dlatego apetyt rośnie w miarę jedzenia. Postanowiliśmy bowiem zaatakować sam Mount Everest czyli zdobyć 8848 przyjaciół na facebooku! Chcemy to zrobić w dwa lata, ale może będzie na to potrzeba znacznie więcej czasu.

Mount Everest

Dla instytucji jak nasza, zajmującej się Azją w Europie Środkowo-Wschodniej, będzie to niezwykłe zadanie, bowiem liczba osób interesujących się Azją już teraz jest niewielka i obserwując tematy, które przetaczają się po głównych mediach, a w Internecie osiągają wysoką klikalność, mamy wrażenie, że raczej

się w najbliższych latach zmniejszy niż zwiększy. Będzie to wymagało od nas wielkiego profesjonalizmu i sporej kreatywności, by zainteresować sprawami azjatyckimi jak najwięcej osób. Niewykluczone, że gdzieś na wysokości 5000 zacznie nam doskwierać zimno, a przy 6000 brakować tlenu. Być może spadnie na nas lawina czarnego PR-u, być może część z Was będzie odłączać się od naszej wyprawy, a być może wyłączy nas po prostu facebook i cała zabawa się skończy albo znów zacznie od nowa. W każdym razie doping w postaci dokupowania „przyjaciół” wykluczony! Zmierzamy w stronę Mount Everestu o własnych siłach.

Dziękując Wam za czas, który spędziliśmy wspólnie, zachęcamy Was do dalszej wspólnej wędrówki (i zapraszania kolejnych znajomych). Obiecujemy emocje, ale przede wszystkim atrakcje, bowiem przed nami po drodze wiele szczytów – choćby Fuji San w Japonii.

Bo zanim Mount Everest i inne ośmiotysięczniki chcemy się cieszyć wspólnym zdobywaniem kolejnych gór. I dlatego od tej pory będziemy sprawdzać wysokość którego azjatyckiego szczytu mierzona w metrach nad poziomem morza odpowiada liczbie naszych przyjaciół na facebooku, by po jej przekroczeniu to ogłaszać i wspólnie się z tego cieszyć.

Zresztą powód do radości już jest. Zbliżamy się do liczącej 3053 m n.p.m. położonej w stanie Czin w zachodniej Mjanmie góry Wiktorii, nazywanej w języku birmańskim Khaw-nu-soum.

Góra Wiktorii

To pierwszy azjatycki szczyt, który zdobywamy razem. Ale od tej pory przed nami coraz wyższe góry. A na końcu Mount Everest.

Namawiajcie zatem swoich znajomych, by dołączali do nas.

Serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy!

Więcej o Górze Wiktorii znajdziecie TUTAJ.

zp8497586rq
Udostępnij:
Ponad 3000 przyjaciół CSPA na facebooku! Zdobywamy kolejne szczyty: tym razem to Góra Wiktorii w zachodniej Mjanmie (3053 m n.p.m.)! Reviewed by on 27 listopada 2012 .

Szanowni, Udało nam się ostatecznie, bez dokupowania martwych dusz za pieniądze, znaleźć 3000 przyjaciół na facebooku, zainteresowanych newsami, artykułami i komentarzami poświęconymi sprawom Azji oraz działalnością naszej instytucji. Gdy zaczynaliśmy, nie sądziliśmy, że nam się to uda. Było to jak wspinaczka górska. Pierwszy tysiąc przyjaciół zdobyliśmy śmiałym atakiem w bardzo krótkim czasie. W zasadzie zajęło