Bangladesz news

Personalne braki we wschodnim sektorze kolei w Bangladeszu

train in BangladeshWiększość z pociągów kursujących na linii Srihotto-Chittagong-Dhaka nie jest zabezpieczona odpowiednią ilością strażników.

We wschodnim sektorze kolei na dwieście dziewięćdziesiąt dziewięć miejsc, aż na stu czterdziestu jest wakat.

W Bangladeszu każdy pociąg pasażerski wyruszający w trasę powinien posiadać co najmniej dwóch pracowników kolei, w tym starszego strażnika straży wraz z dyrygentem ochrony. Obecnie kursujące pociągi mają wyłącznie jednego strażnika, który pracuje bez niezbędnego czasu na przerwę.

Godziny pracy kolejarzy wydłużane są do fizycznych granic możliwości, przez co pasażerowie są narażani na niebezpieczeństwo w trakcie podróży.

Kolej wschodnia w ramach usprawnienia podróży dodała niedawno kilka nowych pociągów, bez odpowieniej ochrony.

Mosharoff Hossain, główny kierownik kolei, powiedział, że personalne braki znacząco wpływają nie tylko na bezpieczeństwo podróżnych ale także na opóźnienia, które mają miejsce od początku lipca.

Na podstawie: bdnews24.com

Opracowanie: Kornelia Zakrzewska

 

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Personalne braki we wschodnim sektorze kolei w Bangladeszu Reviewed by on 28 sierpnia 2013 .

Większość z pociągów kursujących na linii Srihotto-Chittagong-Dhaka nie jest zabezpieczona odpowiednią ilością strażników. We wschodnim sektorze kolei na dwieście dziewięćdziesiąt dziewięć miejsc, aż na stu czterdziestu jest wakat. W Bangladeszu każdy pociąg pasażerski wyruszający w trasę powinien posiadać co najmniej dwóch pracowników kolei, w tym starszego strażnika straży wraz z dyrygentem ochrony. Obecnie kursujące pociągi

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź