Filipiny news,News

Nowa kampania marketingowa Filipin

Ruszyła szeroko zakrojona kampania marketingowa, zachęcająca turystów do odwiedzenia Filipin. Najnowszy slogan reklamowy, wymyślony w filipińskim Departamencie Turystyki, brzmi: „Baw się lepiej na Filipinach” (It’s more fun in the Philippines). Trzydziestosekundowy spot reklamowy, mający przyciągnąć na wyspy zagranicznych turystów, wyemitowany został w telewizji CNN. Ponadto, na ulice Londynu wyjechało 50 słynnych, czarnych taksówek pokrytych banerami reklamowymi, a także 25 specjalnych, piętrowych autobusów. Spot reklamowy, które emitowany będzie do czerwca, kosztował budżet 63 miliony peso (ok. 1 260000 dolarów). Ponadto, zamontowanych zostanie 75 bilbordów ze sloganem reklamowym na najbardziej ruchliwych stacjach londyńskiego metra.

Źródło: Inquirer News

Opracował: Maciej Gliński

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Nowa kampania marketingowa Filipin Reviewed by on 4 maja 2012 .

Ruszyła szeroko zakrojona kampania marketingowa, zachęcająca turystów do odwiedzenia Filipin. Najnowszy slogan reklamowy, wymyślony w filipińskim Departamencie Turystyki, brzmi: „Baw się lepiej na Filipinach” (It’s more fun in the Philippines). Trzydziestosekundowy spot reklamowy, mający przyciągnąć na wyspy zagranicznych turystów, wyemitowany został w telewizji CNN. Ponadto, na ulice Londynu wyjechało 50 słynnych, czarnych taksówek pokrytych banerami

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź