Nepal news

Nepal: Media niezbędne dla promocji turystyki

źródło: commons.wikimedia.org

źródło: commons.wikimedia.org

Przedsiębiorcy działający na rynku turystycznym, dziennikarze i urzędnicy państwowi podczas spotkania z okazji wybrania nowych władz Zrzeszenia Dziennikarzy zgodnie dostrzegli, jak ważną rolę pełnią media w promowaniu turystyki w Nepalu.

Sekretarz w Ministerstwie Kultury, Turystyki i Lotnictwa Cywilnego, Sushil Ghimire zakomunikował, że ogólny zysk z turystyki za rok 2013 wyniósł tylko 2 proc. PKB.

Podczas uroczystości z okazji wyboru nowych władz Zrzeszenia Dziennikarzy Ghimire zwrócił uwagę na istotną rolę mediów w promocji turystyki w Nepalu. W trakcie swojego wystąpienia w Katmandu sekretarz nawoływał dziennikarzy do szerszej współpracy z ministerstwem i lokalnymi instytucjami.

– Każdy błąd i zła wiadomość będzie miała negatywny wpływ na sektor turystyczny, gdyż jest on jednym z newralgicznych obszarów rozwoju – powiedział Ghimire.

Na podstawie: gorkhapatraonline.com
Opracowanie: Zakaria Baaj

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Nepal: Media niezbędne dla promocji turystyki Reviewed by on 17 lutego 2014 .

Przedsiębiorcy działający na rynku turystycznym, dziennikarze i urzędnicy państwowi podczas spotkania z okazji wybrania nowych władz Zrzeszenia Dziennikarzy zgodnie dostrzegli, jak ważną rolę pełnią media w promowaniu turystyki w Nepalu. Sekretarz w Ministerstwie Kultury, Turystyki i Lotnictwa Cywilnego, Sushil Ghimire zakomunikował, że ogólny zysk z turystyki za rok 2013 wyniósł tylko 2 proc. PKB. Podczas

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź