Malezja news,News

Malezja: zwiększono pulę dotacji dla przedsiębiorstw zainteresowanych rozwojem działalności międzynarodowej

Malaysia External Trade Development Corporation (MATRADE) zachęca właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw do korzystania z dodatkowych środków grantowych na rozwój działalności zagranicznej. Dofinansowanie oferowane jest w ramach systemu Market Development Grant (MDG), przeznaczonego dla przedsiębiorstw i stowarzyszeń zajmujących się handlem międzynarodowym i promocją eksportu, obejmującego nie tylko tradycyjną produkcję, ale również własność intelektualną. Dzulkifli Mahmud, jeden z dyrektorów w MATRADE, poinformował, że pula środków przeznaczonych na MDG została zwiększona do pięćdziesięciu dwóch milionów ringgitów z dwudziestu dwóch, przeznaczonych na ten cel w zeszłym roku.

Program skierowany jest do około dwóch i pół tysiąca malezyjskich firm. Każda z nich uprawniona jest do otrzymania dotacji w wysokości stu tysięcy ringgitów, które mogą zostać przeznaczone przede wszystkim na działania promocyjne danego produktu – udział w konferencjach międzynarodowych, utworzenie przedstawicielstwa itp. Dzulkifli Mahmud podkreśla, że nie mniejsze znaczenie mają również działania zmierzające w kierunku zabezpieczenia marki danego produktu jako własności intelektualnej firmy. Dlatego też środki z dotacji mogą zostać przeznaczone na uzyskanie odpowiednich certyfikatów, spełniających międzynarodowe standardy.

www.bernama.com

Błażej Cecota 

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Malezja: zwiększono pulę dotacji dla przedsiębiorstw zainteresowanych rozwojem działalności międzynarodowej Reviewed by on 15 sierpnia 2012 .

Malaysia External Trade Development Corporation (MATRADE) zachęca właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw do korzystania z dodatkowych środków grantowych na rozwój działalności zagranicznej. Dofinansowanie oferowane jest w ramach systemu Market Development Grant (MDG), przeznaczonego dla przedsiębiorstw i stowarzyszeń zajmujących się handlem międzynarodowym i promocją eksportu, obejmującego nie tylko tradycyjną produkcję, ale również własność intelektualną. Dzulkifli Mahmud,

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź