Chiny news

Made-in-China staje się światowe

Wszystko wskazuje na to, że chiński projekt Made-in-China okaże się przełomowy, a biznesmeni zamierzają dołożyć wszelkich starań, aby zaistnieć na rynku światowym.

Źródło: Wikimedia Commons

Źródło: Wikimedia Commons

Dla wielu chińskich przedsiębiorstw bycie globalną firmą jest marzeniem nie do spełnienia, skupiają się one głównie na sprzedaży swoich produktów, a nie na doskonaleniu. Z produktami pożądanymi na rynku, chińskie przedsiębiorstwa ciągle słabo reklamują swoje towary poza granicami Państwa Środka.

Zdaniem pracowników „Center for China Globalization” niektórzy przedsiębiorcy ciągle polegają na eksporterach zagranicznych, których zadaniem jest promowanie ich produktów. Jest to niekorzystne, ponieważ nie służą oni żadnymi dodatkowymi usługami.

W maju bieżącego roku został zaprezentowany program „Made in China 2025”, którego głównym zadaniem jest zachęcenie przedsiębiorców do promocji ich produktów na rynku zagranicznym, co tym samym usprawni zdolności chińskiej ekonomii oraz przedstawi osiągnięcia np. w technologii : szybka kolej.

Zdaniem ekspertów chińscy przedsiębiorcy nie powinni się zbytnio skupiać na reklamowaniu, ale na początku doskonalić swoje produkty, ponieważ jakość jest ważniejsza niż sama promocja towaru.

Od sierpnia bieżącego roku rząd zaczął zachęcać to jednoczenia przedsiębiorstw dzięki czemu zyskują one na wartości. Doskonałym przykładem może być scalenie firm CSR oraz CNR, które po integracji stały się gigantem przemysłowym.

Na podstawie: en.people.cn

Opracowanie: Katarzyna Hajduk

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Made-in-China staje się światowe Reviewed by on 23 listopada 2015 .

Wszystko wskazuje na to, że chiński projekt Made-in-China okaże się przełomowy, a biznesmeni zamierzają dołożyć wszelkich starań, aby zaistnieć na rynku światowym. Dla wielu chińskich przedsiębiorstw bycie globalną firmą jest marzeniem nie do spełnienia, skupiają się one głównie na sprzedaży swoich produktów, a nie na doskonaleniu. Z produktami pożądanymi na rynku, chińskie przedsiębiorstwa ciągle słabo

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź