Japonia

„Kraj Kwitnącej Wiśni” czy „kraina kosmitów”? Wizerunek Japonii w polskich mediach

Za zgodą wydawnictwa Scriptorium i redakcji kwartalnika Media i Medioznawstwo publikujemy artykuł Małgorzaty Citko „Kraj Kwitnącej Wiśni” czy „kraina kosmitów”? Wizerunek Japonii w polskich mediach, który ukazał się także w 4 numerze kwartalnika z 2011 r.

Artykuł dostępny jest pod LINKIEM.

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
„Kraj Kwitnącej Wiśni” czy „kraina kosmitów”? Wizerunek Japonii w polskich mediach Reviewed by on 30 października 2012 .

Za zgodą wydawnictwa Scriptorium i redakcji kwartalnika Media i Medioznawstwo publikujemy artykuł Małgorzaty Citko „Kraj Kwitnącej Wiśni” czy „kraina kosmitów”? Wizerunek Japonii w polskich mediach, który ukazał się także w 4 numerze kwartalnika z 2011 r. Artykuł dostępny jest pod LINKIEM. Udostępnij:        

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

komentarze 3

  • Zapowiada się ciekawie… Idę czytać :)

  • Bardzo dziękuję za komentarz.
    Co do Aralki, ma Pan rację. Dodatkowe informacje o niej były w przypisie, o ile się nie mylę.
    Pozdrawiam serdecznie!

  • Tomasz Fornalewicz

    Ciekawy tekst, który czyta się z (niestety) ponurą miną, gdyż niestety stereotypy o KKW jeszcze przez wiele lat będą gościły w naszym kraju…

    Nic, tylko linkować do tego tekstu wszystkim osobom, które nie mają kompletnie żadnego pojęcia o Japonii (czy też o całej Azji), a jeżeli chodzi o bezcelową krytyką (hejting?) to są pierwsze. Może przejrzą na oczy.

    A jeszcze taka mała uwaga do Pani Małgorzaty: Julia „Aralka” Bernard nie jest aż tak bardzo znana Japonii z powodu swoich zamiłowań do ‚lolicich strojów’, a raczej z powodu śpiewu (wykonywanie japońskich piosenek i wrzucanie nagrań na YT). Spotkałem się też z komentarzem pewnego Japończyka pod filmikiem z NHK Nodo Jiman, wg którego Aralka została zauważona w japońskich mediach tylko i wyłącznie z powodu śpiewania.

Pozostaw odpowiedź