Singapur news

Konsumenci znów wierzą w możliwości singapurskiego rynku

php7397RiPoziom zaufania klientów w możliwości singapurskiego rynku wzrósł do najwyższego poziomu od 2008 roku. Jak wynika ze Światowego Indeksu Zaufania Konsumentów tworzonego przez MasterCard mieszkańcy Singapuru patrzą z optymizmem na nadchodzący nowy rok.

Badanie ma ukazać stosunek konsumentów do możliwości realizacji szeroko pojętego rozwoju w pierwszych sześciu miesiącach roku. Opiera się ono na pięciu wskaźnikach, którymi są: ekonomia, zatrudnienie, rynek papierów wartościowych, stały dochód i jakość życia. Wynik 0 oznacza najbardziej pesymistyczne spojrzenie na możliwości polepszenia stanu w obrębie danego wskaźnika, wynik równy 100 jest najbardziej optymistyczny, a 50 jest wartością neutralną. Nastroje dotyczące każdego ze wskaźników poprawiły się w porównaniu z wynikami badania sprzed sześciu miesięcy. Wtedy to wartość średnia dla wszystkich wskaźników osiągnęła poziom 32.2 jednostek, aktualnie wynosi ona 79.4 jednostek, czyli ponad dwa razy więcej!

Na uwagę zasługuje fakt, że zwiększyła się liczba osób, które zdeklarowały się zaoszczędzić część środków zarobionych w pierwszej połowie roku. Takie postawa może wpłynąć na zahamowanie obrotu pieniędzmi, co w efekcie może negatywnie wpłynąć na ekonomię lokalną.

Jakub Skitek

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Konsumenci znów wierzą w możliwości singapurskiego rynku Reviewed by on 8 stycznia 2010 .

Poziom zaufania klientów w możliwości singapurskiego rynku wzrósł do najwyższego poziomu od 2008 roku. Jak wynika ze Światowego Indeksu Zaufania Konsumentów tworzonego przez MasterCard mieszkańcy Singapuru patrzą z optymizmem na nadchodzący nowy rok. Badanie ma ukazać stosunek konsumentów do możliwości realizacji szeroko pojętego rozwoju w pierwszych sześciu miesiącach roku. Opiera się ono na pięciu wskaźnikach,

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź