Japonia news

Japoński McDonald’s stara się odzyskać klientów

Mac_Japan

Źródło: commons.wikimedia.org

Japoński McDonald’s rozpoczął kampanię, która ma na celu odzyskanie klientów. Oferuje poszerzone menu oraz obniżone ceny.

Sieć restauracji fast-food straciła wielu klientów w Japonii po serii ostatnich skandali, takich jak znalezienie zęba w paczce frytek. Chcąc odzyskać zaufanie konsumentów, McDonald’s zdecydował się na wprowadzenie nowych pozycji do swojej oferty, takich jak kurczak z warzywami, nowe sałatki i niskokaloryczny dressing cebulowy. Zmianie uległy również ceny, dzięki czemu firma ma nadzieję zrekompensować poważne straty finansowe.

Prezydent japońskiej sekcji McDonald’s Sarah Casanova powiedziała na konferencji prasowej  Tokio: „nasi klienci przemówili, a my ich wysłuchaliśmy”.

Nowe menu w nowych cenach obowiązuje w punktach McDonald’s od czwartku (21.05).

Na podstawie: japantoday.com
Opracowanie: Joanna Kaniewska

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Japoński McDonald’s stara się odzyskać klientów Reviewed by on 23 maja 2015 .

Japoński McDonald’s rozpoczął kampanię, która ma na celu odzyskanie klientów. Oferuje poszerzone menu oraz obniżone ceny. Sieć restauracji fast-food straciła wielu klientów w Japonii po serii ostatnich skandali, takich jak znalezienie zęba w paczce frytek. Chcąc odzyskać zaufanie konsumentów, McDonald’s zdecydował się na wprowadzenie nowych pozycji do swojej oferty, takich jak kurczak z warzywami, nowe sałatki i

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź