News,Wietnam news

Japoński FamilyMArt wchodzi na wietnamski rynek

Trzecia największa japońska sieć sklepów ogólnospożywczych FamilyMart poinformowała, że zamierza otworzyć swój pierwszy sklep w Wietnamie, kierując swój rozwój na południowo-wschodnią Azję w obliczu słabych perspektyw na swoim rodzimym rynku. Będzie to pierwsza tak duża sieć japońskich sklepów ogólnospożywczych w Wietnamie. Family Mart i jego rywale, jak na przykład Seven-Eleven, w wyniku kiepskich widoków na przyszłość w Japonii, spowodowanych starzejącym się społeczeństwem oraz nasyconym już rynkiem (ponad 40000 sklepów), zaczynają dostrzegać możliwości za morzem.
W środę FamilyMart poinformował, że zamierza utworzyć spółkę z wietnamskim dystrybutorem, firmą Phu Thai, i otworzyć pierwszy sklep W Ho Chi Minh City przed końcem tego roku. FamilyMart nie określił dokładnej liczby sklepów, które zamierza otworzyć, ale powiedział, że tempo otwarć będzie prawdopodobnie zbliżone do tego z Korei Południowej i innych miejsc, tj. około 300 sklepów w ciągu pięciu lat.
„Wietnamskie społeczeństwo jest młode, dlatego widzimy jego potencjał konsumpcyjny” powiedział rzecznik FamilyMart Takashi Shinno.
Do lutego 2010 FamilyMart planuje otworzyć 667 za granicą, co ma dać łączną liczbę 7914 sklepów poza Japonią, jednocześnie przewyższając liczbę sklepów w kraju.

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Japoński FamilyMArt wchodzi na wietnamski rynek Reviewed by on 23 kwietnia 2009 .

Trzecia największa japońska sieć sklepów ogólnospożywczych FamilyMart poinformowała, że zamierza otworzyć swój pierwszy sklep w Wietnamie, kierując swój rozwój na południowo-wschodnią Azję w obliczu słabych perspektyw na swoim rodzimym rynku. Będzie to pierwsza tak duża sieć japońskich sklepów ogólnospożywczych w Wietnamie. Family Mart i jego rywale, jak na przykład Seven-Eleven, w wyniku kiepskich widoków na

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź