Chiny news,Japonia news

Japonia: FamilyMart planuje ekspansję w krajach Azji

Sklep FamilyMart w Tokio

Sklep FamilyMart w Tokio

FamilyMart, japoński właściciel sieci sklepów typu convenience, planuje niemal czterokrotnie zwiększyć liczbę swoich zagranicznych punktów sprzedaży do 30,000 w 2019 roku.

W ten sposób, liczba sklepów wyniosłaby 40,000. W październiku do FamilyMartu należało 15,406 sklepów, w tym 7,805 poza granicami Japonii.

Duża część nowych sklepów ma zostać otwarta w Chinach, gdzie ich liczba ma zostać zwiększona od 283 do 20,000 w 2019 roku.

Konkurencyjna firma, Seven-Eleven, zarządzała we wrześniu 36,842 sklepami w 15 krajach.

Marta Karpińska

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Japonia: FamilyMart planuje ekspansję w krajach Azji Reviewed by on 26 listopada 2009 .

FamilyMart, japoński właściciel sieci sklepów typu convenience, planuje niemal czterokrotnie zwiększyć liczbę swoich zagranicznych punktów sprzedaży do 30,000 w 2019 roku. W ten sposób, liczba sklepów wyniosłaby 40,000. W październiku do FamilyMartu należało 15,406 sklepów, w tym 7,805 poza granicami Japonii. Duża część nowych sklepów ma zostać otwarta w Chinach, gdzie ich liczba ma zostać

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź