Indie news,News

Indie: Coraz większy poziom konsumpcji czekolady

Jak wynika z najnowszych badań rynku, spożycie czekolady w Indiach niemal potroiło się od 2005 roku. Te przychylne branży dane przyciągają coraz więcej zagranicznych inwestorów.

W związku z tymi informacjami, Cadbury India w najbliższym czasie ma zamiar wprowadzić na rynek indyjski jedną ze swoich najbardziej znanych marek czekolad Toblerone. Jest to najpopularniejsza czekolada sprzedawana w strefach wolnocłowych lotnisk na niemal całym świecie. Cadbury India wprowadza markę na miejscowy rynek, aby walczyć z Ferrero Rocher, Hershey’s (najbardziej znany amerykański producent czekolady) oraz szwajcarskim Lindtem.

Jak twierdzi jeden z dyrektorów firmy Chandramouli Venkatesan, przeciętne roczne spożycie czekolady wzrosło w Indiach z 40 gramów w 2005 roku do blisko 120 obecnie. Jakkolwiek jest to znaczny wzrost, to dane te oznaczają jednocześnie, że rynek daleki jest jeszcze od zaspokojenia.

„Nieco ponad sto gram na osobę to ciągle bardzo niski poziom konsumpcji. Oznacza to, że przed inwestorami ciągle najlepsze czasy. Naszym zadaniem jest praca nad rozwojem zapotrzebowania na  słodycze w kraju, a wdrożenie marki Toblerone jest krokiem w tym kierunku”, powiedział Chandramouli.

Źródło: The Economic Times

Opracowanie: Konrad Leszczyński

Udostępnij:
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    1
    Udostępnij
Indie: Coraz większy poziom konsumpcji czekolady Reviewed by on 1 lipca 2012 .

Jak wynika z najnowszych badań rynku, spożycie czekolady w Indiach niemal potroiło się od 2005 roku. Te przychylne branży dane przyciągają coraz więcej zagranicznych inwestorów. W związku z tymi informacjami, Cadbury India w najbliższym czasie ma zamiar wprowadzić na rynek indyjski jedną ze swoich najbardziej znanych marek czekolad Toblerone. Jest to najpopularniejsza czekolada sprzedawana w

Udostępnij:
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    1
    Udostępnij

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź