Hui Lau Shan, znana marka restauracji oferujących desery, zainwestuje w Malezji około dziesięciu milionów ringgitów. Na początek przedstawiciele firmy planują stworzenie sieci placówek na Półwyspie Malajskim. W marcu przyszłego roku działalność powinno rozpocząć dwanaście punktów. Jak podkreśla dyrektor generalny William Chew w zależności od efektów inwestycji w Malezji do 2015 r. może powstać trzydzieści restauracji.
Do tej pory w Malezji funkcjonowały cztery punkty HLS. Przedstawicieli firmy przekonały jednak niezwykle dobre wyniki sprzedaży, które były o dwadzieścia-trzydzieści procent wyższe od tych, które HLS osiąga w Hong Kongu i Chinach. Nie bez znaczenia był również fakt, że Malezja uważana jest za najbardziej dynamicznie rozwijającą się gospodarkę w Azji Południowo-Wschodniej przy jednoczesnej dużej stabilności miejscowego rynku.
Błażej Cecota
Pozostaw odpowiedź