Wydarzenia i zapowiedzi

Czy firma z Polski może osiągnąć sukces w Chinach?

Często słyszy się, że wejście na chiński rynek to dla przedsiębiorców znad Wisły ogromne wyzwanie. Zacięta konkurencja to tylko pierwsza z przeszkód, która potrafi skutecznie zniechęcić przed ekspansją w Państwie Środka. Firma REAL z Kalisza jest jednak jednym z wielu polskich przedsiębiorstw, które znalazło niszę na chińskim rynku i z sukcesem wygrywa kolejne przetargi.

Produkowane w całości w kliskiej fabryce ławki trafiły już do lotnisk w Danii, Brazylii, Omanie, Arabii Saudyjskiej, Kazachstanie, a ostatnio także w Chinach, gdzie w położonym na północy kraju Harbinie delegację firmy spotkała prezes CSPA Patrycja Pendrakowska.

Gratulujemy sukcesu i mamy nadzieję na kolejne spotkania z polskimi przedsiębiorcami w krajach Azji!

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Czy firma z Polski może osiągnąć sukces w Chinach? Reviewed by on 3 stycznia 2018 .

Często słyszy się, że wejście na chiński rynek to dla przedsiębiorców znad Wisły ogromne wyzwanie. Zacięta konkurencja to tylko pierwsza z przeszkód, która potrafi skutecznie zniechęcić przed ekspansją w Państwie Środka. Firma REAL z Kalisza jest jednak jednym z wielu polskich przedsiębiorstw, które znalazło niszę na chińskim rynku i z sukcesem wygrywa kolejne przetargi. Produkowane

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Patrycja Pendrakowska

Prezes CSPA od maja 2017 roku, ekspert od Chin. Doktorantka w zakładzie filozofii społecznej UW. Ukończyła sinologię, etnologię i socjologię na UW, którą studiowała również na Ludwig-Maximilians Universität w Monachium. W 2011 roku badała problem migracji w Nepalu, w Institute of Integrated Development Studies w Katmandu. Była redaktorka TVN24 i wolontariuszka w dziale misji PAH. Otrzymała stypendia naukowe na seminaria i badania w Polsce, Niemczech, Hiszpanii i Chinach. E-mail: [email protected]; twitter: @patrycjapendra

Pozostaw odpowiedź