Timor Wsch. news

Coraz więcej franczyz typu fast-food w Timorze Wschodnim

Źródło: commons.wikimedia.org

Źródło: commons.wikimedia.org

Populacja Timoru Wschodniego liczy zaledwie niecałe 1,2 miliona osób, ale połowa obywateli tego najmłodszego państwa na kontynencie azjatyckim nie ukończyła 16 roku życia. Tak młode społeczeństwo wraz z coraz liczniejszą klasą średnią stanowią atrakcyjną kombinację, która przyciąga sieci typu fast-food. 

Amerykańska sieć Burger King planuje podwoić swoją liczbę lokali w tym państwie do około ośmiu w ciągu najbliższych pięciu lat. Z kolei Beard Papa, japońska sieć sklepów z ptysiami, zamierza otworzyć swój pierwszy sklep w stolicy Timoru Wschodniego, Dili,  w marcu.

Pomimo niewielkiej powierzchni państwa i małej populacji, oczekuje się, że popyt na fast-foody będzie nadal prężnie się rozwijać właśnie ze względu na młode społeczeństwo i coraz liczniejszą klasę średnią.

Samitha Aluwihare, dyrektor operacyjna firmy East Timor Trading obsługującej franczyzy Burger Kinga i Beard Papa, zauważyła, że aż 80% klientów Burger Kinga w Timorze Wschodnim to obywatele tego państwa.

Na podstawie:  asia.nikkei.com

Opracowanie: Justyna Tomala

 

Udostępnij:
  • 10
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    10
    Udostępnienia
Coraz więcej franczyz typu fast-food w Timorze Wschodnim Reviewed by on 4 marca 2016 .

Populacja Timoru Wschodniego liczy zaledwie niecałe 1,2 miliona osób, ale połowa obywateli tego najmłodszego państwa na kontynencie azjatyckim nie ukończyła 16 roku życia. Tak młode społeczeństwo wraz z coraz liczniejszą klasą średnią stanowią atrakcyjną kombinację, która przyciąga sieci typu fast-food.  Amerykańska sieć Burger King planuje podwoić swoją liczbę lokali w tym państwie do około ośmiu

Udostępnij:
  • 10
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    10
    Udostępnienia

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź