Chiny news

Chiny podbiją internetowy rynek Ameryki Południowej?

źródło: commons.wikimedia.org

źródło: commons.wikimedia.org

Chińskie przedsiębiorstwa postanowiły zwiększyć wysiłki w podbijaniu rynku internetowego Ameryki Południowej. Właściciele twierdzą, że to właśnie tam drzemie gigantyczny potencjał, które przyniesie im zyski i „złote możliwości”.

Według szacunków stowarzyszenia GSMA liczba użytkowników Internetu na tym kontynencie ma wzrosnąć o 50% do końca dekady.

Chiny zaproponowały krajom regionu taktykę „trzy razy trzy”, która w praktyce oznacza, że głównie będą rozwijane trzy sektory, którymi są logistyka, energia elektryczna oraz technologia informacyjna, za ich rozwój odpowiedzialne są trzy podmioty: rząd, społeczeństwo i jednostki prywatne, a finanse na całe przedsięwzięcie będą pozyskiwane z trzech źródeł: pożyczek, dofinansowań i ubezpieczeń.

Państwo Środka w szczególności zamierza skupić się na dziedzinie IT, poprzez rozwijanie sprzętu telekomunikacyjnego, wdrażanie nowych technologii, systemów e-commerce.

Jak podają statystki w samej tylko Brazylii, która jest drugim krajem z najszybciej rozwijającym się rynkiem internetowym wartym 250 mld dolarów, jest około 110 milionów użytkowników smartfonów.

Według danych ujawnionych przez Brazylijski Instytut Badania Opinii Publicznej już w tej chwili chiński gigant Alibaba jest największą platformą internetową w kraju.

Na podstawie: en.people.cn

Opracowanie: Katarzyna Hajduk

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Chiny podbiją internetowy rynek Ameryki Południowej? Reviewed by on 27 listopada 2016 .

Chińskie przedsiębiorstwa postanowiły zwiększyć wysiłki w podbijaniu rynku internetowego Ameryki Południowej. Właściciele twierdzą, że to właśnie tam drzemie gigantyczny potencjał, które przyniesie im zyski i „złote możliwości”. Według szacunków stowarzyszenia GSMA liczba użytkowników Internetu na tym kontynencie ma wzrosnąć o 50% do końca dekady. Chiny zaproponowały krajom regionu taktykę „trzy razy trzy”, która w praktyce

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź