Timor Wsch. news

Beard Papa planuje otwarcie sklepów w Timorze Wschodnim

Źródło: commons.wikimedia.org

Źródło: commons.wikimedia.org

Japońska sieć sklepów z ptysiami Beard Papa ujawniła swoje plany dotyczące wejścia na rynek timorski i otwarcia w tym państwie pierwszego sklepu w lutym. Będzie to pierwsza japońska firma typu fast-food, która będzie obecna w Timorze Wschodnim. 

Pierwszym krokiem będzie utworzenie sklepu na wynos w centrum handlowym w Dili. Standardowy ptyś będzie sprzedawany za około 1.50 $. Średniookresowy plan obejmuje otwarcie pięciu sklepów. 

Liczba mieszkańców Timoru Wschodniego wynosi 1,2 mln, z czego połowa to osoby, które nie ukończyły 16 roku życia. Te dane demograficzne przyciągnęły uwagę wielu amerykańskich i europejskich firm. W 2013 r. amerykańska sieć typu fast-food, Burger King, otworzyła swój pierwszy lokal w Timorze Wschodnim.

Beard Papa jest znany z pokazywania swojego procesu produkcyjnego. Klienci mogą patrzeć jak pracownicy wstrzykują krem do świeżo upieczonych ptysi.

Sieć Beard Papa ma 200 lokali w 16 krajach i regionach.

Na podstawie: asia.nikkei.com

Opracowanie: Justyna Tomala

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Beard Papa planuje otwarcie sklepów w Timorze Wschodnim Reviewed by on 17 stycznia 2016 .

Japońska sieć sklepów z ptysiami Beard Papa ujawniła swoje plany dotyczące wejścia na rynek timorski i otwarcia w tym państwie pierwszego sklepu w lutym. Będzie to pierwsza japońska firma typu fast-food, która będzie obecna w Timorze Wschodnim.  Pierwszym krokiem będzie utworzenie sklepu na wynos w centrum handlowym w Dili. Standardowy ptyś będzie sprzedawany za około 1.50 $. Średniookresowy

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź