Artykuły,Publicystyka

Azja kocha Agę: Triumf Agnieszki Radwańskiej w Singapurze

1 listopada Agnieszka Radwańska odniosła życiowy sukces wygrywając turniej WTA Masters w Singapurze. To kolejny azjatycki triumf naszej supergwiazdy, która w Azji czuję się jak w domu. Liczby nie kłamią. Na 17 wygranych turniejów aż 8, czyli prawie połowę, Radwańska wygrała właśnie na tym kontynencie (w tym wspomniany wcześniej Turniej Mistrzyń w Singapurze).

Jeśli do tego dodamy dwa wygrane turnieje na Antypodach to liczba turniejowych triumfów krakowianki w regionie Azji i Pacyfiku dojdzie do dziesięciu.

Oto lista turniejowych zwycięstw Agnieszki Radwańskiej w Azji (i Pacyfiku):

2008 r. Pattaya (Tajlandia).

2011 r. Tokio, Pekin.

2012 r. Auckland, Sydney, Dubaj.

2013 r. Seul.

2012-15 r. Tokio (po raz drugi w karierze), Tianjin, Singapur.

Źródło: https://twitter.com/ARadwanska

Źródło: https://twitter.com/ARadwanska

Agnieszka Radwańska największym atutem marki „Polska” w Azji

„Azjatycki wiek” „XXI wiek, wiekiem Azji” „najszybciej rozwijający się region świata”, „Azja to przyszłość”. Takie i podobne stwierdzenia słyszymy coraz częściej. I jeśli zastanowić się z czym Polska kojarzy się w Azji, to okazuję się że Agnieszka Radwańska staję się głównym atutem marki Polska na tym kontynencie i w wielu krajach azjatyckich (wygrywała w Chinach, Korei, Japonii (dwukrotnie), Tajlandii, ZEA, Turcji i teraz w Singapurze).

Radwańska buduję markę Polski w Azji, nie tylko dlatego że tam wygrywa i nie tylko dlatego, że w czasie transmisji, które śledzi w Azji i na całym świecie dziesiątki milionów widzów, pojawiają się w przerwach miedzy wymianami biało-czerwone flagi obecnych na trybunach kibiców (to darmowa reklama Polski!).

Istotny jest rownież jej styl gry, który cechuje niezwykły spryt i wielka odporność psychiczna. Dzięki tym walorom potrafi pokonać silne i atletyczne tenisistki. Prezentuję zatem cechy, z których w wielu sportach słyną właśnie Azjaci, zawdzięczający swoje sukcesy raczej świetnej taktyce i strategii, a nie przygotowaniu fizycznemu. Potencjał marketingowy Radwańskiej w Azji, jest więc ogromny, nie tylko ze względu na jej sukcesy w tej części świata, ale także dlatego, że jest postacią z którą Azjaci mogą się łatwo identyfikować.

Wydaję się że zwycięstwem w finale Masters Radwańska wykonała ogromną pracę promocyjną dla Polski i wydatnie wzmocniła markę naszego kraju w najszybciej rozwijającym się regionie świata.

Czy nasze oficjalne organy odpowiedzialne za promocje będą w stanie wykorzystać ten olbrzymi marketingowy potencjał Agnieszki dla budowy marki „Polska” w Azji?
Miejmy nadzieje, że tak. Przypatrujmy się temu równie uważnie co emocjonującym meczom naszej tenisistki.

Źródło: https://twitter.com/ARadwanska

Źródło: https://twitter.com/ARadwanska

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Azja kocha Agę: Triumf Agnieszki Radwańskiej w Singapurze Reviewed by on 2 listopada 2015 .

1 listopada Agnieszka Radwańska odniosła życiowy sukces wygrywając turniej WTA Masters w Singapurze. To kolejny azjatycki triumf naszej supergwiazdy, która w Azji czuję się jak w domu. Liczby nie kłamią. Na 17 wygranych turniejów aż 8, czyli prawie połowę, Radwańska wygrała właśnie na tym kontynencie (w tym wspomniany wcześniej Turniej Mistrzyń w Singapurze). Jeśli do

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź