Japonia news,News

Aeon, Seven & I wchodzą na rynek piw

W poniedziałek sieć supermarketów Aeon ogłosiła, że wspólnie z firmą Suntory Liquors stworzyła napój piwopodobny „trzeciej kategorii”, który wejdzie do sprzedaży pod koniec lipca i będzie kosztował zaledwie 100 jenów. Konkurent Aeon, sieć Seven & I, ogłosiła że we współpracy z tym samym przedsiębiorstwem będzie produkować prywatną markę piwa, która będzie kosztować 600 jenów za sześciopak 350 – mililitrowych puszek. Zdaniem ekspertów, wejście tych dwóch produktów na rynek w mniej więcej tym samym czasie może skłonić inne firmy z branży, na przykład Kirin Brewery, które do tej pory ostrożnie podchodziły do obniżek, do zmiany polityki cenowej. Oba nowe produkty, o pięcioprocentowej zawartości alkoholu, powstawały przez około rok. Aeon nazwał swoje piwo Topvalu Mugi No Kaori, a Seven & I – po prostu The Brew.
Piwa „trzeciej kategorii” są produkowane z soi, kukurydzy oraz fasoli. Ich sprzedaż ostatnio zdecydowanie wzrosła, ponieważ zagrożeni kryzysem konsumenci kierują się w swoich wyborach przede wszystkim kryterium ceny.

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Aeon, Seven & I wchodzą na rynek piw Reviewed by on 30 czerwca 2009 .

W poniedziałek sieć supermarketów Aeon ogłosiła, że wspólnie z firmą Suntory Liquors stworzyła napój piwopodobny „trzeciej kategorii”, który wejdzie do sprzedaży pod koniec lipca i będzie kosztował zaledwie 100 jenów. Konkurent Aeon, sieć Seven & I, ogłosiła że we współpracy z tym samym przedsiębiorstwem będzie produkować prywatną markę piwa, która będzie kosztować 600 jenów za

Udostępnij:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O AUTORZE /

Avatar

Pozostaw odpowiedź